pomniejsz powiększ

INFORMATOR


URZĄD GMINY


GALERIA


JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE


JEDNOSTKI KULTURY


ORGANIZACJE POZARZĄDOWE


Linki

Biuletyn Informacji Publicznej Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Kujawsko-Pomorski Urząd Marszałkowski Starostwo Radziejów WKU Włocławek Dziennik Ustaw Monitor Polski ePUAP EBOI

Kalendarium

Cecylii
Jonatana

22

listopad

PWŚCPSN
1    1 2 3
2 4 5 6 7 8 9 10
3 11 12 13 14 15 16 17
4 18 19 20 21 22 23 24
5 25 26 27 28 29 30  

Rajd rowerowy "Szlakiem Niepodległej"

wtorek, 04.09.2018 20:50

Informacje o artykule

Zredagował(a): k.staszak
Data powstania: 04.09.2018 20:50
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1262

Podziel się

Drukuj Stworz PDF

Zawiadomienie o wyborze ofert na realizację zadań publicznych

wtorek, 04.09.2018 20:38

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Zawiadomienie o wyborze ofert na realizację zadań publicznych 2018-09-04 20:39:41 k.staszak

Informacje o artykule

Zredagował(a): k.staszak
Data powstania: 04.09.2018 20:38
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1135

Podziel się

Drukuj Stworz PDF

Dożynki w pełnym słońcu

środa, 29.08.2018 10:15

Tegoroczne dożynki w gminie Dobre odbyły się w niedzielę 26 sierpnia. Rozpoczęły się od godz. 1500 mszą świętą w kościele parafialnym w Dobrem. Następnie barwny korowód prowadzony przez starostów dożynek Panią Danutę Kłos ze Smarglina i Pana Mirosława Mańkowskiego z Byczyny Kolonii udał się na stadion sportowy w Dobrem.

Ceremonia na stadionie rozpoczęła się od przekazania przez starostów chleba dożynkowego włodarzowi  gminy Stefanowi Śpibidzie. Następnie delegacje z parafii i sołectw zaprezentowały wieńce  oraz chleby dożynkowe przygotowane z tegorocznych zbiorów. Kolejnym punktem uroczystości było uhonorowanie mieszkańców naszej gminy  tytułem „Zasłużony dla Gminy Dobre”. Są to wyróżnienia ustanowione przez Radę Gminy Dobre w 2011 roku.

W tegorocznej edycji tytuł „Zasłużony dla Gminy Dobre” otrzymali:

  - Władysław Budziszewski – były dyrektor cukrowni w Dobrem,

  - Janina Strzelecka – była dyrektor szkoły podstawowej w Krzywosądzy,

  - Adam Małecki – prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrem,

  - Andrzej Jąkalski – lokalny przedsiębiorca,

  - Sława Becińska – nauczyciel z Publicznej Szkoły Podstawowej w Byczynie,

  - Anna Kapuścińska – sołtys sołectwa Byczyna-Kolonia,

  - Zespół Bronisławianki.

Uroczystego wręczenia tytułów, oraz okolicznościowych  medali dokonali Tomasz Kuźba – Przewodniczący Rady Gminy Dobre oraz Stefan Śpibida – Wójt Gminy Dobre.

Po wręczeniu wyróżnień odbyło się tradycyjne pokrojenie chlebów dożynkowych i podzielenie się nimi z uczestnikami uroczystości.

Podczas tegorocznego święta plonów można było skorzystać z wielu atrakcji przygotowanych specjalnie na tę  okazję. Poza wizytą w stoiskach promocyjnych Urzędu Gminy Dobre, Banku Spółdzielczego w Radziejowie, Oddział w Dobrem, Ośrodka Doradztwa Rolniczego czy Lokalnej Grupy Działania „Razem dla Powiatu Radziejowskiego” można było skosztować pysznej grochówki, kiełbasy z grilla jak również specjałów przygotowanych przez Panie z Koła Gospodyń Wiejskich z Bronisławia. Dla najmłodszych mieszkańców przygotowano plac zabaw oraz animacje, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. Na scenie wystąpiły Bronisławianki i Kujawioki od Dobrego, którzy zaprezentowali tradycyjny obrzęd kiszenia kapusty. Kolejnym punktem był występ talentów wokalnych z naszej gminy. Całość zwieńczyła zabawa taneczna. Na uwagę zasługuje fakt, że w tym roku dopisała pogoda, było ciepło i słonecznie.

Informacje o artykule

Zredagował(a): d.adamski
Data powstania: 29.08.2018 10:15
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1537

Podziel się

Drukuj Stworz PDF

Ogłoszenie o konkursie ofert na realizację zadań publicznych

środa, 08.08.2018 11:24

Wójt Gminy Dobre  ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w gminie Dobre w zakresie:

  • kultury fizycznej
  • integracji społecznej

Poniżej do pobrania zarządzenie Wójta Gminy Dobre w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w roku 2018 oraz wzór oferty realizacji zadania publicznego.

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Wzór oferty realizacji zadania publicznego 2018-08-08 11:25:52 d.adamski
załącznik Zarządzenie nr I/291/2018 Wójta Gminy Dobre 2018-08-08 11:25:38 d.adamski

Informacje o artykule

Zredagował(a): d.adamski
Data powstania: 08.08.2018 11:24
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1236

Podziel się

Drukuj Stworz PDF

Rekrutacja do Terytorialnej Służby Wojskowej

wtorek, 31.07.2018 12:52

Wojskowa Komenda Uzupełnień we Włocławku informuje o rekrutacji do Terytorialnej Służby Wojskowej w 8 Kujawsko-Pomorskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Wojskowej Komendy Uzupełnień we Włocławku https://wkuwloclawek.wp.mil.pl/ lub na plakcie zamieszczonym poniżej.

Informacje o artykule

Zredagował(a): d.adamski
Data powstania: 31.07.2018 12:52
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1200

Podziel się

Drukuj Stworz PDF

Ogłoszenie Wojskowej Komendy Uzupełnień we Włocławku

poniedziałek, 30.07.2018 10:01

Wojskowa Komenda Uzupełnień we Włocławku informuje o naborze ochotników do służby przygotowawczej na III turnus szkolenia w korpusie szeregowych, który rozpoczyna się od 4 września 2018 r.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Wojskowej Komendy Uzupełnień we Włocławku https://wkuwloclawek.wp.mil.pl/ lub na plakcie zamieszczonym poniżej.

Informacje o artykule

Zredagował(a): d.adamski
Data powstania: 30.07.2018 10:01
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1163

Podziel się

Drukuj Stworz PDF

105 rocznica urodzin mieszkanki Gminy Dobre

czwartek, 19.07.2018 08:33

17 lipca 2018 roku odbyła się w miejscowości Bodzanowo Drugie wspaniała uroczystość jubileuszowa, 105 urodziny obchodziła Pani Stanisława Tomaszewska, najstarsza mieszkanka gminy Dobre  i zapewne jedna z najstarszych mieszkanek w kraju.

Wójt Gminy Stefan Śpibida wraz z pracownikiem Urzędu Stanu Cywilnego Panem Markiem Kardaszem oraz kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Panią Aleksandrą Bąkowską złożyli Jubilatce gratulacje z okazji tak wspaniałego wieku oraz życzyli jeszcze wielu lat życia w tak dobrej kondycji. W uroczystości udział wzięła Wicemarszałek Województwa Kujawsko – Pomorskiego Pani  Aneta Jędrzejewska, która podarowała w imieniu Marszałka Pana Piotra Całbeckiego pamiątkowy medal oraz złożyła serdeczne życzenia długich lat życia.

Pani Stanisława Tomaszewska urodziła się równo 105 lat temu w miejscowości Opielanka, gmina Topólka skąd w 1928 r. przybyła wraz z mężem do Bodzanowa Drugiego gdzie mieszka do dziś. Wspólnie z mężem prowadziła gospodarstwo rolne, które było źródłem ich utrzymania. Wychowała dwie córki i jednego syna Hieronima, z którym zamieszkała. Dochowała się 4 wnuków i 3 wnuczki oraz 5 prawnuków i 6 prawnuczek.

Na pytanie co robić aby osiągnąć taki wspaniały wiek Pani Stanisława odpowiada, że należy żyć spokojnie, dobrze się odżywiać i dużo pracować.

Więc korzystajmy z mądrych rad, a Pani Stanisławie życzymy 150 lat.

 

 

Zdjęcie: Łukasz Piecyk/Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego 

Informacje o artykule

Zredagował(a): d.adamski
Data powstania: 19.07.2018 08:33
Data ostatniej modyfikacji: 19.07.2018 08:34
Liczba wyświetleń: 2035

Podziel się

Drukuj Stworz PDF

Zawiadomienie o wyniku otwartego konkursu na realizację zadań publicznych

czwartek, 05.07.2018 10:27

W załączeniu publikujemy zawiadomienie o wyniku otwartego konkursu na realizację zadań publicznych w gminie Dobre na rok 2018.

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Zawiadomienie o wyniku otwartego konkursu na realizację zadań publicznych 2018-07-05 10:28:14 d.adamski

Informacje o artykule

Zredagował(a): d.adamski
Data powstania: 05.07.2018 10:27
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1322

Podziel się

Drukuj Stworz PDF

Informacja w sprawie taryf za wodę i odbiór ścieków

wtorek, 03.07.2018 14:52

W załączeniu publikujemy decyzję o zatwierdzeniu taryfy oraz stawki dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków dla Gminy Dobre.

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Informacja w sprawie taryf za wodę i odbiór ścieków 2018-07-03 14:53:13 d.adamski

Informacje o artykule

Zredagował(a): d.adamski
Data powstania: 03.07.2018 14:52
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1262

Podziel się

Drukuj Stworz PDF

Program „DOBRY START” (300+) w Gminie Dobre

piątek, 29.06.2018 10:48

Pierwszym rokiem realizacji programu „Dobry start” jest rok 2018 r. i obejmuje uczniów rozpoczynających rok szkolny 2018/2019. Świadczenie przysługuje jednorazowo w kwocie 300 zł. i przyznawane będzie na każde uczące się dziecko, raz w roku, bez względu na dochód rodziny.

Świadczenie dobry start przysługuje rodzicom, opiekunom prawnym, opiekunom faktycznym, rodzinom zastępczym, osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka, dyrektorom placówek opiekuńczo-wychowawczych, dyrektorom regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych oraz osobom uczącym się.

Świadczenie dobry start przysługuje w związku z rozpoczęciem roku szkolnego do ukończenia przez dziecko lub osobę uczącą się: 

  • 20 roku życia (świadczenie „Dobry start” przysługuje również w przypadku, gdy dziecko ukończyło do dnia 31-08-2018 r. 20 rok życia,  a od 1 września rozpoczyna nowy rok szkolny  w ostatniej klasie  szkoły średniej za wyjątkiem szkół policealnych);  
  • 24 roku życia – w przypadku dzieci lub osób uczących się, legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności.

Świadczenie  nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowania przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole.

Świadczenie „Dobry start” nie podlega unijnej koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem  informuje, że wnioski o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry start”, na okres zasiłkowy 2018/2019 będą przyjmowane:

  • elektronicznie od 1 lipca 2018r. do 30 listopada 2018 r. za pośrednictwem platformy Emp@tia (empatia.mrpips.gov.pl) oraz w wybranych systemach bankowych,            
  • tradycyjnie (w wersji papierowej) od 1 sierpnia 2018 r. do 30 listopada 2018 r. w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrem, ul. Dworcowa 6, pokoje nr 9 i 10.

Wnioski złożone po upływie terminu 30 listopada pozostawia się bez rozpatrzenia.

Więcej informacji można uzyskać bezpośrednio w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrem, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre w godzinach pracy Ośrodka tj. od  godz. 7:30 do godz. 15:30 lub pod nr telefonu: (54) 2850 083 wew. 11 i wew. 39.

Informacje o artykule

Zredagował(a): d.adamski
Data powstania: 29.06.2018 10:48
Data ostatniej modyfikacji: 02.07.2018 13:20
Liczba wyświetleń: 1577

Podziel się

Drukuj Stworz PDF
Strona:
Kierownictwo Numery kontaktowe Konta bankowe Poradnik Interesanta E-urząd Mapa serwisu